Noha először kerül megrendezésre Magyarországon a Buy-Brand és nemzetközi franchise expó, már több mint 30 vállalat regisztráltatta magát, írja a Napi Gazdaság.
A jelenlegi magyar gazdasági és jogi környezet kedvező lehetőséget kínál a partnerhálózatok fejlesztéséhez. A piac bővülésének irányába hat, hogy számos telítetlen szolgáltatási piac akad (például növekvő szolgáltatásvásárlási kedv).
A kiállításon olyan nagy nevek is részt vesznek, mint a 45 országban 700 sportruházati üzletnek nevet adó The Athlete's Foot Group, vagy a már itthon is ismert 5 á sec, illetve az American Subway.
A rendezvényt szervező Dakexpo Kft. tavaly alakult, kifejezetten arra a célra, hogy márkavásárlásra épülő üzleti modelleket népszerűsítsen Magyarországon, írja a Napi Gazdaság.
Franchise expó népszerűsíti az ágazatot hazánkban
Ősszel először kerül megrendezésre Magyarországon a franchise expó, amire már több mint 30 vállalat regisztráltatta magát. A rendezvény célja a nemzetközi vállalatok bemutatása mellett a potenciális magyar partnerek felkutatása.