Czinege Andor, az Ad Sidera tanácsadó cég vezetője egyetért a megállapításokkal. Úgy véli, mivel erősödik a munkavállalók globális mobilitása, nemcsak országos, hanem egyéni szinten is jól kell bánni a kulturális különbségekkel. Lényeges a technológiai hozzáértés; az igazi kulcs azonban, hogy felismerjük, konkrétan milyen technológia szolgálja leginkább a stratégiánkat. Óriásit lehet tévedni, ha egy méregdrága technológiai újítás öncélú. A kapcsolatoknál legtöbben a befolyásos emberekre gondolunk, holott a hangsúly az oldalirányú, illetve a "lefelé dimenzión" van, mivel az elégedett ügyfelekhez elégedett munkatársak kellenek.
A szakember szerint a vezetés megosztása során világos célként kell megfogalmazni a bevonást, és bízni kell bennük, hogy a velük megosztott stratégiát a legjobb belátásuk szerint hajtják végre. Mindezt nem a távoli jövőben, hanem itt és most, a jelenben kell megtegyük, mert ha még nem kezdtük el, már le is vagyunk maradva - számol a Világgazdaság.