Az Interpublic Group, amely tavaly az Adage című szaklap szerint 3,75 milliárd dolláros reklámpiaci forgalommal bírt, komoly gondokkal küzd, és a szakemberek szerint a következő két-három évben átszervezésre szorul. A vállalat-csoport, amelynek legismertebb tagjai a McCann Erickson Worldwide, a Lowe & Partners Worldwide és a Foote Cone & Belding Worldwide, az első negyedévben 16,9 millió dolláros veszteségről adott számot, míg egy évvel korábban 8,6 millió dollár volt a mínusz.
Mindez úgy következett be, hogy a cég forgalma 1,4 milliárdra nőtt, a korábbi 1,32 milliárdról. A problémák hátterében az iparági elemzők a legnagyobb konkurensekkel - Omnicom Group és WPP Group - vívott csatát említik, amely a szektor vállalatainak a nyereségrátáját jelentősen csökkenti.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A világ legnagyobb reklámbirodalmai
A kicsi szép - a marketingben is
Gondokkal küzd a második legnagyobb reklámbirodalom
Az Interpublic Group a világ második legnagyobb hirdetési csoportja növekvő veszteségekről adott számot. A vállalat vesztesége megduplázódott az egy évvel korábbi értékhez képest.