A McKids ruházati termékeket a kínai Shanghai Longhurst vállalat tervezi, készíti, illetve ők látják el a terjesztési feladatokat is. A McDonald's először a kínai, hong kongi, tajvani, és dél-koreai gyerekeknek kínálja majd cikkeit, és ezután kerül sor a japán, európai és amerikai piacra történő bevezetésre.
A McKids név alatt játékokat, videókat, DVD-ket és könyveket is forgalmaznak majd. A gyorsétterem-lánc 2003 novemberében kötött szerződést a Shanghai Longhurst céggel. A tervek szerint az igazi divatmárkákhoz hasonlóan szezonról szezonra változik majd az által kínált gyermekruha-kínálat.
Az új termléklánc bevezetése miatt az egészségügyi szervezetek kereszttüzében álló McDonald's megváltoztatja éttermei kínálatát is: lekerül a BigMac az étlapról, és friss salátákat, almát és egészségesebb hamburgereket árul majd a cég.
(Menedzsment Fórum)
Gyermekruhákat árul majd a McDonalds
Hamarosan gyermekruha kollekcióval jelenik meg a gyorsétterem-óriás az észak-amerikai és az európai piacon.