Az új lap követi az új médiafogyasztási trendeket és a vizuális elemekre helyezi a hangsúlyt: friss képpekkel, izgalmas fotósorozatokkal számol be a hazai és külföldi sztárvilág legfrissebb híreiről és érdekességeiről, illetve lélektani elemzésekkel, sztárdivatok és fogyókúrák bemutatásával szórakoztatja majd hétről hétre az olvasókat.
A 120 ezer példányban országosan terjesztett, 44 oldalas lap főszerkesztője Ómolnár Miklós, aki a kiadó két sztármagazinját, a Storyt és a Bestet is sikerre vitte, és főszerkesztője a szintén Sanomához tartozó 4!-es csatornának, a storytv-nek.
Az új magazin piaci bevezetését átfogó marketingkommunikációs kampány támogatja: televízió-, rádió-, online- és sajtóhirdetések, országos citylight, Mahír és billboard felületek népszerűsítik a magazint, valamint POS és PR-kampány kíséri a megjelenést.