1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az internetes reklámozás 1994-ben kezdődött, amikor az első bannert (szalagreklámot) értékesítették - ezzel egy időben hozták forgalomba a Netscape 1.0-t. Azóta az Internet, mint a reklámozás történetének leggyorsabban fejlődő médiuma, rengeteget lépett előre. A reklámozási modell 6 fő formájának áttekintése során körvonalazódik majd, hogy a hirdetők milyen keretek között hívhatják fel magukra a figyelmet.

5. Ingyenes szolgáltatás (Free Model)

A portál lényege, hogy különböző internetspecifikus szolgáltatások (tárhely, saját oldalak elhelyezése, internetszolgáltatás, szoftveralkalmazások) ingyenesen történő biztosítása fejében hirdetéseket zúdítanak a felhasználóra. Ezek a szolgáltatások nagy forgalmat vonzanak, így értékes reklámfelületet jelentenek (pl. FreeMerchant). A modell alkalmazása ugyanakkor kockázatos lehet, ha a szolgáltató kizárólag a hirdetési bevételekből próbál megélni.

6. Diszkont portál (Bargain Discounter)

A portál a különböző termékeket önköltségen vagy az alatt árusítja, amivel nagy forgalmat tud biztosítani. A szükséges profitot pedig az oldalon lévő reklámokból befolyó bevételekből tudja kitermelni (buy.com).

A cikk első része
A cikk harmadik része

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!