1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az internetes reklámozás 1994-ben kezdődött, amikor az első bannert (szalagreklámot) értékesítették - ezzel egy időben hozták forgalomba a Netscape 1.0-t. Azóta az Internet, mint a reklámozás történetének leggyorsabban fejlődő médiuma, rengeteget lépett előre. A reklámozási modell 6 fő formájának áttekintése során körvonalazódik majd, hogy a hirdetők milyen keretek között hívhatják fel magukra a figyelmet.

5. Ingyenes szolgáltatás (Free Model)

A portál lényege, hogy különböző internetspecifikus szolgáltatások (tárhely, saját oldalak elhelyezése, internetszolgáltatás, szoftveralkalmazások) ingyenesen történő biztosítása fejében hirdetéseket zúdítanak a felhasználóra. Ezek a szolgáltatások nagy forgalmat vonzanak, így értékes reklámfelületet jelentenek (pl. FreeMerchant). A modell alkalmazása ugyanakkor kockázatos lehet, ha a szolgáltató kizárólag a hirdetési bevételekből próbál megélni.

6. Diszkont portál (Bargain Discounter)

A portál a különböző termékeket önköltségen vagy az alatt árusítja, amivel nagy forgalmat tud biztosítani. A szükséges profitot pedig az oldalon lévő reklámokból befolyó bevételekből tudja kitermelni (buy.com).

A cikk első része
A cikk harmadik része

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!