
Eddig az Egyesült Államok mellett Nyugat-Európa és Japán volt a szoftveróriás konzoljának legfontosabb célpiaca, a közeljövőben azonban újabb területeken kívánnak komolyabb értékesítési akciókat indítani. A régiónkban Oroszország mellett Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon vár a Microsoft nagyobb felfutást.
Az eredményes terjeszkedés érdekében több nagy elektronikai lánccal sikerült megállapodniuk, a német Media Markt mellett a DSG Internationallel. Ennek köszönhetően itthon több áruházban megjelenhetnek a közeljövőben a konzolok, a már említett Media Markton kívül a szintén ehhez a csoporthoz tartozó Saturn, illetve a DSG leánycég Elektroworld boltjaiban is.
Az iparági elemzők szerint nem véletlen az új piac felé történő - vélhetőleg igen agresszív - nyitás. Az Egyesült Államokban ugyan jól debütált az Xbox 360, ám a PS számára hazai pályának számító Japánban közel sem volt olyan eredményes a Microsoft konzolja. Így az év második felében megjelenő új PlayStation és az Xbox közötti csata elsősorban az európai piacon fog eldőlni.