A megbízás teljes értéke – az adage beszámolója szerint - mintegy 340 millió dollár. A gyorsétterem hálózat reklámanyagait a döntést megelőzően egy független cég, az Amoeba készítette, míg az egyéb feladatokat az Interpublic Group (IPG) cégei látták el. A médiafeladatokat a MindShare az IPG-hez tartozó MediaFirst-től vette át. A cég promócióinak szervezésére a Wunderman-t kérték fel.
A Burger King vezérigazgatója, Brad Blum szerint a Young&Rubicam a stratégia és a kreativitás, a hosszú távú márkaépítés és a rövid távú értékesítési célok ideális egyensúlyát képviseli. A Burger King hirdetéseit Magyarországon házon belül készíti, a médiafeladatokat az Initiative Media látja el. A társaság termékeit és akcióit az év végéig az ESMA kültéri reklámfelületei népszerűsítik.
Hamburgerhirdetés 340 millió dollárért
A világ egyik legjelentősebb marketingcsoportja a WPP győzött a Burger King tenderén. A 340 millió dolláros marketingbüdzsével rendelkező gyorsétterem-lánc számára a Young & Rubicam készíti a jövőben a hirdetéseket, míg a médiafeladatokra a a MindShare kapott megbízást.