1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ egyik legjelentősebb marketingcsoportja a WPP győzött a Burger King tenderén. A 340 millió dolláros marketingbüdzsével rendelkező gyorsétterem-lánc számára a Young & Rubicam készíti a jövőben a hirdetéseket, míg a médiafeladatokra a a MindShare kapott megbízást.

A megbízás teljes értéke – az adage beszámolója szerint - mintegy 340 millió dollár. A gyorsétterem hálózat reklámanyagait a döntést megelőzően egy független cég, az Amoeba készítette, míg az egyéb feladatokat az Interpublic Group (IPG) cégei látták el. A médiafeladatokat a MindShare az IPG-hez tartozó MediaFirst-től vette át. A cég promócióinak szervezésére a Wunderman-t kérték fel.

A Burger King vezérigazgatója, Brad Blum szerint a Young&Rubicam a stratégia és a kreativitás, a hosszú távú márkaépítés és a rövid távú értékesítési célok ideális egyensúlyát képviseli. A Burger King hirdetéseit Magyarországon házon belül készíti, a médiafeladatokat az Initiative Media látja el. A társaság termékeit és akcióit az év végéig az ESMA kültéri reklámfelületei népszerűsítik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!