1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ egyik legjelentősebb marketingcsoportja a WPP győzött a Burger King tenderén. A 340 millió dolláros marketingbüdzsével rendelkező gyorsétterem-lánc számára a Young & Rubicam készíti a jövőben a hirdetéseket, míg a médiafeladatokra a a MindShare kapott megbízást.

A megbízás teljes értéke – az adage beszámolója szerint - mintegy 340 millió dollár. A gyorsétterem hálózat reklámanyagait a döntést megelőzően egy független cég, az Amoeba készítette, míg az egyéb feladatokat az Interpublic Group (IPG) cégei látták el. A médiafeladatokat a MindShare az IPG-hez tartozó MediaFirst-től vette át. A cég promócióinak szervezésére a Wunderman-t kérték fel.

A Burger King vezérigazgatója, Brad Blum szerint a Young&Rubicam a stratégia és a kreativitás, a hosszú távú márkaépítés és a rövid távú értékesítési célok ideális egyensúlyát képviseli. A Burger King hirdetéseit Magyarországon házon belül készíti, a médiafeladatokat az Initiative Media látja el. A társaság termékeit és akcióit az év végéig az ESMA kültéri reklámfelületei népszerűsítik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!