6. Keressünk egy másik nézőpontot
Próbáljuk átlátni az adott helyzetet egy másik perspektívából, és nem azt keresni, kinek van igaza, és ki hibázott egy adott szituációban. Amennyiben valakinek eltér a véleménye a miénktől, az nem feltétlenül azt jelenti, hogy ő a rossz oldalon áll.
7. Koncentráljunk a sikerre
Vizualizáljuk, milyen lenne az események pozitív kimenetele, és gondoljunk arra, milyen tanulságokkal fog járni az adott szituáció. Gondoljuk át, milyen optimális lépéseket kell tennünk, és hogy kell időzítenünk a tevékenységünket, hogy egy adott zavaró helyzeten túllépjünk.
8. Tanuljunk meg viselkedni
Ha tudjuk, hogy a bosszantó szituációkban elvesztjük a kontrollt, törekedjünk arra, hogy kordában tartsuk az érzelmeinket. Gondoljuk egy múltbeli szituációra, ahol nem megfelelően viselkedtünk, hogy érhetnénk el jobb eredményt más magatartással. Tanuljuk meg kerülni a konfrontálódást másokkal. Az előreláthatóan kiborító szituációk előtt már készüljünk fel, hogyan lenne érdemes viselkednünk mondjuk az elképzelhető legrosszabb esetben.
(Menedzsment Fórum)
Haragmenedzsment a munkahelyen
A dolgozók jelentős része él át nehéz pillanatokat a munkahelyén. Az ismétlődő stresszhelyzetek nyomán indulatok keletkeznek mindannyiunkban. Tesztelje önmagát, mennyire kezeli hatékonyan a feszültséget.