1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európa legnagyobb ruházati cégcsoportja az utóbbi évek leggyengébb karácsony előtti forgalmát regisztrálta.

A H&M bevétele csak 4 százalékkal növekedett novemberben, szemben a 2001-es 20 százalékos eősödéssel.
Különösen Svédországban és Németországban bizonyult rossznak a szezon. Lassú a növekedés Nagy-Britanniában is, a H&M harmadik legnagyobb piacán, ahol tavaly a 68 üzletben 360 millió font értékben vásároltak.

A szakértők szerint a kereslet megcsappant a magasabb árfekvésű cikkek iránt, és ez több ruházati cégnek a várakozásokhoz képest visszaesést eredményezett az elmúlt három hónapban. Az ünnepek után várhatóan komoly árengedményekkel igyekeznek majd visszacsalogatni a vevőket, hogy a karácsonyi időszakban el nem adott ruházati termékektől megszabaduljanak.

Hasonló csalódást okozott többek között a vezető brit John Lewisnek a szezon. A tavalyi 79,1 milliós forgalomhoz képest az idén 78,6 milliós bevétel jellemzi ugyanazt az időszakot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!