A Climax 1,2 és 3 csatornák megvételével bővíti ezen a héten kínálatát az amerikai vállalat.
A Playboy TV vezetői úgy nyilatkoztak, a három új adó elindításával hétmillió otthonba szeretnének eljutni. Az új csatornákat az Equinox Communications segítségével 'nehézsúlyú' bevezető reklámkampánnyal hirdették az amerikai médiában, írja a MediaWeek.
Richard Gale, a cég európai marketing területéért felelős vezetője különösen a Climax3 bevezetését tekinti jelentős lépésnek, mely a cég ígérete szerint új minőséget fog vinni a felnőtt szórakoztatásba. A Playboy - elsősorban a széleskörű kampány eredményeként - a piaci részesedése kitágítását reméli az újonnan bevezett Climax3 brandhoz tartozó három erotikus programtól.
(Menedzsment Fórum)
Három új tévécsatornát vásárolt a Playboy
A Climax 1,2 és 3 csatornák megvételével bővítette portfólióját az amerikai vállalat.