1p

A Climax 1,2 és 3 csatornák megvételével bővítette portfólióját az amerikai vállalat.

A Climax 1,2 és 3 csatornák megvételével bővíti ezen a héten kínálatát az amerikai vállalat.

A Playboy TV vezetői úgy nyilatkoztak, a három új adó elindításával hétmillió otthonba szeretnének eljutni. Az új csatornákat az Equinox Communications segítségével 'nehézsúlyú' bevezető reklámkampánnyal hirdették az amerikai médiában, írja a MediaWeek.

Richard Gale, a cég európai marketing területéért felelős vezetője különösen a Climax3 bevezetését tekinti jelentős lépésnek, mely a cég ígérete szerint új minőséget fog vinni a felnőtt szórakoztatásba. A Playboy - elsősorban a széleskörű kampány eredményeként - a piaci részesedése kitágítását reméli az újonnan bevezett Climax3 brandhoz tartozó három erotikus programtól.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!