1p

Azon amerikai felnőttek 94 százaléka, akik az elmúlt három hónap során kaptak általuk engedélyezett, illetve kért kereskedelmi e-mailt, már vásároltak az online kereskedőktől, derül ki a Bigfoot Interactive jelentéséből.

A megkérdezettek 28 százaléka, illetve a saját internet-hozzáféréssel rendelkezők 40 százaléka iratkozott fel hírlevélre, vagy engedélyezte hasonló levelek címére történő kiküldését. Akik kapnak kereskedelmi jellegű leveleket, általában jobb véleménnyel vannak a kereskededőkről, mint akik nem.

A feliratkozók 91 százaléka esetében igaz, hogy nagy valószínűséggel vásárolnak majd az adott kereskedőtől, míg a többiek esetében ez az arány 84 százalék. Az e-mail-eket fogadó internetezők 88 százaléka mondta azt, hogy valószínűleg másoknak is javasolni fogja az általa ismert e-kereskedőt, ám a hírlevél küldésére engedélyt nem adók között ez az arány csak 81 százalék, állapítja meg az eMarketerben közölt tanulmány.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!