A megkérdezettek 28 százaléka, illetve a saját internet-hozzáféréssel rendelkezők 40 százaléka iratkozott fel hírlevélre, vagy engedélyezte hasonló levelek címére történő kiküldését. Akik kapnak kereskedelmi jellegű leveleket, általában jobb véleménnyel vannak a kereskededőkről, mint akik nem.
A feliratkozók 91 százaléka esetében igaz, hogy nagy valószínűséggel vásárolnak majd az adott kereskedőtől, míg a többiek esetében ez az arány 84 százalék. Az e-mail-eket fogadó internetezők 88 százaléka mondta azt, hogy valószínűleg másoknak is javasolni fogja az általa ismert e-kereskedőt, ám a hírlevél küldésére engedélyt nem adók között ez az arány csak 81 százalék, állapítja meg az eMarketerben közölt tanulmány.
Hatékonyak a kereskedelmi hírlevelek
Azon amerikai felnőttek 94 százaléka, akik az elmúlt három hónap során kaptak általuk engedélyezett, illetve kért kereskedelmi e-mailt, már vásároltak az online kereskedőktől, derül ki a Bigfoot Interactive jelentéséből.