3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Médiaszemélyiségek és politikusok részvételével új programsorozatot indít el hazánkban a McDonalds. Az "Elég fitt Ön?" nevet viselő akciót az Egészségügyi Minisztérium Népegészségügyi Programja is támogatja.

[ajanlo=286][igazitas=left/]A Magyarországon 1988 óta jelen lévő gyorsétteremlánc a kiegyensúlyozott táplálkozás és az aktív életmód támogatása érdekében indította el programsorozatát, amellyel a mozgás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet.

A program keretein belül a magyar közélet ismert szereplői fitnesz-állapotfelmérésen vesznek részt, melynek során Szentgyörgyi Rómeó sport-aerobic világbajnok kardio-fitnesz gépek segítségével végez rajtuk méréseket. Ezután mindenki személyre szabott értékelést, valamint táplálkozásra, mozgásra vonatkozó javaslatokat kap. Később a résztvevők állapotát újra felmérik, rangsorolják, az első helyezetteket pedig díjazzák.

Az akcióban - amely egyúttal mind a cégnek, mind a résztvevőknek ingyenreklám - olyan közéleti és médiaszereplők vesznek részt, mint Csonka András színész, Geszler Dorottya ex-szépségkirálynő, David Merlini szabaduló-művész, a Megasztárból ismert Torres Dani, Ördög Nóra, Tornóczky Anita, Gajdos Tamás, Klauszman Viktor és Szőke Viktória.

A politikusok közül eddig Kupper András (Fidesz) és Almássy Kornél (MDF) csatlakozott a felméréshez. Emellett Dr. Kökény Mihály népegészségügyi kormánymegbízott, a McDonald's-tól pedig Radek Janalik ügyvezető igazgató, valamint James Woodbridge marketing és kommunikációs igazgató aktív részese a programnak.

A McDonald's és az Egészségügyi Minisztérium kooperációjában ez már a második közös rendezvény a június 12-i budapesti Séta Napot követően, adja hírül az MTI.

Mint ismert, az amerikai gyorsétteremláncot az utóbbi időben egyre több támadás érte egészségtelen ételei, valamint a népesség, s elsősorban a fiatalok elhízásában játszott szerepe miatt.

A vádakkal kapcsolatban Jim Skinner, a társaság vezérigazgatója korábban elmondta: "A McDonald's az étkezésnek csupán egyik lehetőségét kínálja, amúgy meg mindenki maga felel azért, hogy mit eszik. Az átlagos ügyfelünk havonta csupán háromszor látogat el hozzánk, tehát 88 alkalommal máshol étkezik. A túlsúlyosság problémáját nem mi okoztuk, ennek ellenére részt kívánunk venni a megoldásában".

A vállalat emiatt az utóbbi időben salátaválasztékának növelésével és a sportos életmód melletti kampánnyal próbál változtatni az állapotokon, illetve imázsán.

Mindenesetre nem túl bíztató, hogy a menük egészségesebbé tételére irányuló kísérletek az elmúlt húsz évben rendre elbuktak: "Nem tudunk mit tenni, ha a fogyasztó nem vevő ezekre, hiszen mégiscsak egy nyereségorientált társaság vagyunk" - kommentálta az elszomorító tényt korábban Skinner.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!