1p

A kulcsszavas keresőprogramok lendítik tovább világ- és Európa-szerte, valamint Magyarországon is az online hirdetési piacot. A Jupiter Research adatai szerint 2011-re az összes hirdetési költésen belül 9 százalékra növekszik az online szegmens aránya, értéke pedig globálisan megközelíti a 26 milliárd dollárt - írja a Világgazdaság.

A fő mozgatórugónak számító keresőmarketing az online költések feléért felelős. Előrejelzések szerint a hazai keresőhirdetési piac idén 400 millió forintra növekszik, ami több mint 60 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest. Ez annak is tulajdonítható, hogy a kulcsszóárak magasabbak, s a piacra újonnan belépők nagyobb kulcsszavas listát használnak.

A szolgáltatást inkább a kisebb vállalatok veszik igénybe az ár-hatékonyság kedvező aránya miatt, de egyre több multinacionális cég is érdeklődik - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!