7. lépés Kommunikáció/marketing a képzési intézmény kínálatának
A képzési intézmény változtatási szándékát céltudatos kommunikációs és marketingintézkedésekkel kell bevezetni. A következő kérdések segíthetnek ebben:
Tartalmaz az írásos éves kínálat érthető, esetleg illusztrált áttekintést az összes fejlesztési intézkedésről/feladatról?
Példa a feladatterületek felosztására:
- Hogyan kapunk támogatást az ügyvezetéstől az új feladatkörhöz?
-
- Hogyan kapunk információt a vállalat életéről, amelyből következtethetünk az aktuális moderációs vagy képzési szükségletre?
-
- Elegendő az éves program az új feladatterületek feltárására, vagy szükség van kiegészítő információra?
-
- Hogyan szerezzük be a megbízásokat a moderációs szükséglethez?
- Kik azok a kulcsfigurák (személyek), akik támogatnak bennünket a feladatterületek változása esetén?
-
- Hogyan tudósítunk tapasztalatainkról, amiket az új feladatterületeken szereztünk? (Vállalati újság, jelentés az ügyvezetésnek, rendezvény stb.)
-
- Kiemelten jelennek meg a képzési intézmény éves programjában az új irányvonalak, vagy szükség van külön prospektusra, intranetoldalra stb.?
Forrás: Management Kiadó