2p

A munkatársak és a vezetősség felkészültsége, a mai tudásalapú világban a verseny alapjává vált. A képzési intézmény sszabályozása ebben nyújt segítséget.

7. lépés Kommunikáció/marketing a képzési intézmény kínálatának

A képzési intézmény változtatási szándékát céltudatos kommunikációs és marketingintézkedésekkel kell bevezetni. A következő kérdések segíthetnek ebben:

Tartalmaz az írásos éves kínálat érthető, esetleg illusztrált áttekintést az összes fejlesztési intézkedésről/feladatról?

Példa a feladatterületek felosztására:

  • Hogyan kapunk támogatást az ügyvezetéstől az új feladatkörhöz?

  • Hogyan kapunk információt a vállalat életéről, amelyből következtethetünk az aktuális moderációs vagy képzési szükségletre?

  • Elegendő az éves program az új feladatterületek feltárására, vagy szükség van kiegészítő információra?

  • Hogyan szerezzük be a megbízásokat a moderációs szükséglethez?
  • Kik azok a kulcsfigurák (személyek), akik támogatnak bennünket a feladatterületek változása esetén?

  • Hogyan tudósítunk tapasztalatainkról, amiket az új feladatterületeken szereztünk? (Vállalati újság, jelentés az ügyvezetésnek, rendezvény stb.)

  • Kiemelten jelennek meg a képzési intézmény éves programjában az új irányvonalak, vagy szükség van külön prospektusra, intranetoldalra stb.?



Forrás: Management Kiadó

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!