2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ezen a hétvégén kezdődik a BBC - kilenc év óta legnagyobb – marketing-attrakciója, ami egyúttal új mottót is ad a csatornának.

A nyersfordításban: "Ez az, ahogy mi csináljuk" (This is what we do) szlogen egyúttal a tévés hirdetéssorozat lelke is lesz. A reklámkampány célja, hogy bepillantást engedve a színfalak mögé, bemutassa az egész BBC médiabirodalmat, és nem csak a tévécsatornát.

A mostani "masterbrand" promóció merőben más eszközökkel dolgozik, mint a korábbi hirdetések, így ezúttal nem használtak drága computergrafikát, és nem kértek fel hírességeket a népszerűsítéshez. (Kilenc éve például többek között David Bowie neve is emelte a BBC kampányának nívóját.)

A legelső szpotban - amelyet most hétvégén vetítenek - azt mutatják be, hogy volt képes a BBC eljuttatni egyik tudósítóját, John Simpsont Kabulba rögtön azután, hogy az afgán fővárost elhagyták a talibánok 2001 novemberében. Ezután a BBC1-en interjúban mondja el Simpson élményeit és viszontagságait.

A kampány célja egyben az is, hogy emlékeztesse az embereket, milyen értékeket is hordoz a csatorna, nem utolsó sorban azért, mivel a médiavállalat azt szeretné, ha a kormány beleegyezne: emeljék fel az előfizetési díjakat. A szakemberek szerint azonban a mostani kampány nagyon rugalmas lesz, készen állnak ugyanis arra, hogy rögtön reagáljanak bármilyen új fejleményre a következő hónapok során.

A reklámhadjárat egyben Tim Davie próbája is lesz, akit a Pepsi vezérkarából csábítottak át 2005 márciusában a BBC marketing, kommunikációs és közönségkapcsolatok igazgatói székébe.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!