
A nyersfordításban: "Ez az, ahogy mi csináljuk" (This is what we do) szlogen egyúttal a tévés hirdetéssorozat lelke is lesz. A reklámkampány célja, hogy bepillantást engedve a színfalak mögé, bemutassa az egész BBC médiabirodalmat, és nem csak a tévécsatornát.
A mostani "masterbrand" promóció merőben más eszközökkel dolgozik, mint a korábbi hirdetések, így ezúttal nem használtak drága computergrafikát, és nem kértek fel hírességeket a népszerűsítéshez. (Kilenc éve például többek között David Bowie neve is emelte a BBC kampányának nívóját.)
A legelső szpotban - amelyet most hétvégén vetítenek - azt mutatják be, hogy volt képes a BBC eljuttatni egyik tudósítóját, John Simpsont Kabulba rögtön azután, hogy az afgán fővárost elhagyták a talibánok 2001 novemberében. Ezután a BBC1-en interjúban mondja el Simpson élményeit és viszontagságait.
A kampány célja egyben az is, hogy emlékeztesse az embereket, milyen értékeket is hordoz a csatorna, nem utolsó sorban azért, mivel a médiavállalat azt szeretné, ha a kormány beleegyezne: emeljék fel az előfizetési díjakat. A szakemberek szerint azonban a mostani kampány nagyon rugalmas lesz, készen állnak ugyanis arra, hogy rögtön reagáljanak bármilyen új fejleményre a következő hónapok során.
A reklámhadjárat egyben Tim Davie próbája is lesz, akit a Pepsi vezérkarából csábítottak át 2005 márciusában a BBC marketing, kommunikációs és közönségkapcsolatok igazgatói székébe.