2p

Ezen a hétvégén kezdődik a BBC - kilenc év óta legnagyobb – marketing-attrakciója, ami egyúttal új mottót is ad a csatornának.

A nyersfordításban: "Ez az, ahogy mi csináljuk" (This is what we do) szlogen egyúttal a tévés hirdetéssorozat lelke is lesz. A reklámkampány célja, hogy bepillantást engedve a színfalak mögé, bemutassa az egész BBC médiabirodalmat, és nem csak a tévécsatornát.

A mostani "masterbrand" promóció merőben más eszközökkel dolgozik, mint a korábbi hirdetések, így ezúttal nem használtak drága computergrafikát, és nem kértek fel hírességeket a népszerűsítéshez. (Kilenc éve például többek között David Bowie neve is emelte a BBC kampányának nívóját.)

A legelső szpotban - amelyet most hétvégén vetítenek - azt mutatják be, hogy volt képes a BBC eljuttatni egyik tudósítóját, John Simpsont Kabulba rögtön azután, hogy az afgán fővárost elhagyták a talibánok 2001 novemberében. Ezután a BBC1-en interjúban mondja el Simpson élményeit és viszontagságait.

A kampány célja egyben az is, hogy emlékeztesse az embereket, milyen értékeket is hordoz a csatorna, nem utolsó sorban azért, mivel a médiavállalat azt szeretné, ha a kormány beleegyezne: emeljék fel az előfizetési díjakat. A szakemberek szerint azonban a mostani kampány nagyon rugalmas lesz, készen állnak ugyanis arra, hogy rögtön reagáljanak bármilyen új fejleményre a következő hónapok során.

A reklámhadjárat egyben Tim Davie próbája is lesz, akit a Pepsi vezérkarából csábítottak át 2005 márciusában a BBC marketing, kommunikációs és közönségkapcsolatok igazgatói székébe.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!