A konzorcium közlekedési szakértői a tesztelések alapján úgy nyilatkoztak, hogy a rendszer már 99 százalékos biztonsággal üzemel. A pozitív tapasztalatok nyomán a fedélzeti egységeket már fél évvel a tervezett start előtt elkezdik beépíteni a teherautókba, értesült a Spiegel. Mint ismert, a szisztémát a mostani tervek szerint 2005. január 1-től léptetik életbe.
Mint azt a Toll Collect vezetősége hírül adta, időközben minden fedélzeti egységet sikerült legyártani. Következő lépésként azokat az egyes teherjárművekre szabottan kell majd beprogramozni.
A közlekedési minisztérium információi szerint a fuvarozók eddig 150 ezer berendezést rendeltek meg. A tervek szerint a start idején, azaz jövő év elején már ötszázezer, 12 tonnánál súlyosabb teherkocsi rendelkezne ezzel az eszközzel.
(Menedzsment Fórum)
Hibátlanul működik a Toll Collect autópálya-díjbeszedő rendszere
Úgy tűnik, a sorozatos kudarcok után sínre került a Toll Collect német autópályák díjbeszedését megoldani kívánó projektje. Az elmúlt hetekben lezajlott tesztelések ugyanis pozitív eredményt hoztak.