Arrogáns televíziós társaságok
 
 A cégek marketingszakembereinek véleménye szerint a televíziók, a rádiók és a sajtó szereplői egyaránt merev és fantáziátlan partnerek, és igen szegényes szolgáltatást nyújtanak az ügyfeleiknek. A hirdetők leginkább a rugalmasságot hiányolják a médiatulajdonosok hozzáállásából. A cégek szerint az elektronikus és nyomtatott média szereplői csak a saját érdekeikkel törődnek, és nem kívánnak elmozdulni abba az irányba, hogy partnereiknek bármilyen engedményt tegyenek.
 
 A médiatulajdonosokkal szemben még az alábbi vádak is felmerültek a felmérés során: az eredetiség teljes hiánya, a korábbi ötletek újrafelhasználása, rövidtávú gondolkodás, csak az anyagi szempontok figyelembevétele. Emellett a televíziózásnak túl nagy fontosságot tulajdonítanak a média szereplői. A televíziók lényegesen arrogánsabbak is emiatt, mint a rádiók.
 
 Sok kreatív részleg rugalmas és tanulékony
 
 A MediaCom hirdetési igazgatója, Claudine Collins szerint nem minden vád igaz: sok szereplő hozzáállása lényegesen rugalmasabb és pozitívabb. Adam Crow a PHD részéről túlzónak és általánosítónak ítéli meg a felmérés eredményét. Példaként hozza fel a PHD hirdetési vezetője szerint az elektronikus médiában számos cégnek van igen magas színvonalú munkát végző kreatív osztálya.
 
 A hirdetők arra is panaszkodnak, hogy a média szereplői nem ismerik és értik a sales és marketing stratégiát, és az egyes brandek mögötti tartalommal sincsenek tisztában. Éppen ezért azzal sem foglalkoznak kellőképpen, ki a célközönsége az egyes kampányoknak. A Media Week által megkérdezett Andrew Crow az 'ellentábor' részéről úgy véli, a médiatulajdonosok igenis készek arra, hogy fejlődjenek és az új ismeretek sajátítsanak el. Crow arra is felhívta a figyelmet, hogy a kutatásból kiderül: az egyöntetű negatív vélemény ellenére a reklámozóknak csak 5 százaléka szándékozik változtatni partnerein.
 
 A kutatás során 120 cég részéről töltötték ki az online kérdőívet. A megkérdezett reklámozók mintegy fele szándékozik ebben az évben növelni a médiamegjelenésre fordított összeget.
 
 (Menedzsment Fórum)
 
Hirdetők és a média: kölcsönös ellenszenv
A médiatulajdonosok alacsony színvonalú szolgáltatást nyújtanak a hirdetőknek, derül ki a Richmond Research által nemrég készült kutatásból. Az ügynökségek körében nagy felháborodást váltott ki a felmérés, melyet a Media Week közöl.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                