2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A neten szörfölve egyre gyakrabban találkozhatunk olyan bannerekkel, melyeket hangeffektekkel is ellátnak. Bár első megjelenésük 3-4 évvel ezelőtt történt, úgy tűnik, hódító útjukat most kezdik.

A korábbi „hagyományos” bannerek hatékonyságának kifulladása után várható volt, hogy a szakemberek keresik az új megoldásokat, amelyekkel fel lehet hívni a netezők figyelmét. Úgy tűnik ennek egyik módja a hangokkal ellátott reklámok elterjedése. Bár egyes felhasználók bosszantónak, adott esetben ijesztőnek találják a hangokkal is feltűnést keltő online reklámokat, a formátumot alkalmazó Otherwise Inc. kreatív igazgatója szerint az emberek szeretik a meglepetéseket.

A cég az Orbitz utazási iroda számára készít „hangos„ pop-under hirdetéseket. Fél éve az Orbitz reklámjainak még csak a fele tartalmazott hangot, ma már mindegyik. Az audió hirdetések általában Java-t, Flash-t vagy streamig-et, esetleg ezek kombinációit használják, és a windows-os környezet után már Macintosh gépekre is megjelentek. Az ilyen reklámok terjedését az Internet-kapcsolatok sebességének növekedése mellett az a tendencia is előmozdítja, hogy a felhasználók egyre kisebb arányban figyelnek fel a hagyományos online reklámokra.

Az első adatok és olvasói visszajelzések szerint az új technológia alkalmazása növeli a reklámok hatékonyságát, és javuló ROI mutatókat mérnek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!