1p

Ha nem tudja, hogy merre megy, nem számít melyik úton fog elindulni - ismeretlen szerző.

ROI számítások hiánya

Megtérül-e az internetes megjelenésre fordított pénz? Pontosabban, megtérül-e az internetes reklámba befektetett pénz? Mi történik a kattintás után? Mit jelent a ROI, azaz a befektetés megtérülési számítások az online reklámban? Tudjuk-e, és ha igen, hogyan tudjuk mérni a márkaismertséget az interneten, és miben különböznek ezek a mérések az interaktív reklámkampányok mérésétől?

Ebben a hónapban (február) a www.damjanovich.hu-n a website naplófájl riportokról (webanalitikáról) és a hatékonyságméréséről az online marketingben lesz szó. A fenti kérdésekre megpróbálok válaszolni a következő cikkekben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!