Hiába cserél kamionparkot- hála Istennek! - a Volán Tefu vagy a Hungarocamion. A kisebb vállalkozók, akik majdan az erős középosztályt, mint legfontosabb vásárlóerőt alkothatnák, így nem jutnak egyről a kettőre.
 
 Vagy vizsgáljuk meg a Hungarocombit, amelyik cég hiába teljesít jól a jövő egyik alágazatában, (RO-LA) ha a teljes éves adózott nyereségéből 5 új vasúti kocsit képes finanszírozni, vagyis 5 év alatt "már' össze tud hozni egy komplett szerelvényre valót.
 
 A MÁV fájdalmaira és feladataira egy szakdolgozat terjedelme sem lenne elegendő.
 
 
Hölgyek, Urak, Magyarok ébresztő!
Alábbiakban Szalma Botond volt Mahart vezérigazgató cikkét olvashatják. A szerzőt a logisztikai társadalomban nem kell bemutatni, írásaival, megnyilvánulásaival gyakorta felhívja magára a figyelmet.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                