Új típusú szendvicsemberek tűntek fel New Yorkban. A Toyota kampányának alanyai a hirdetéseket már nem a testükre szerelt táblákon, hanem a homlokukon viselik.
A gerillamarketingre specializálódott londoni ügynökség, a Cunning újszerű eszközökkel hívja fel a figyelmet ügyfelei termékeire. A cég közel negyven embernek, elsősorban egyetemi hallhatóknak az arcára helyezett el reklámfeliratokat a Toyota megbízásából. A 'cég arcainak' ezután az volt a feladata, hogy a Times Square környékén sétáljanak. Az esemény apropója az volt, hogy a New York Auto Show-n bemutatták a Toyota tC Coupe modelljét.
Ez volt az első alkalom, hogy emberi arcot használtak fel reklám célból. A lemosható tetoválásokat a san francisco-i Attik ügynökség fejlesztette ki először. A Toyota kérése az volt, hogy nem hagyományos, figyelemfelkeltő módszereket használjanak a kampány során, elsősorban a fiatal közönséget megcélozva. A New York-i akció során a három különböző felirat egyikét helyezték el az emberi hirdetőtáblák homlokán: vagy a brand neve, a Scion, vagy a modell ára - 16,465 dollár - vagy az autó neve szerepelt a célszemélyek homlokán. A Cunning más fiatalokat a Toyota modell nevével, illetve weboldala címével feliratozott pólóba öltöztetett. Az akció, melynek során a 11 dolláros órabérrel megfizetett fiatalok elözönlötték a Times Square környékét, délelőtt tíz órától délután egy óráig tartott.
(Menedzsment Fórum)
Homlokra tetovált reklámok
Új típusú szendvicsemberek tűntek fel New Yorkban. A Toyota kampányának alanyai a hirdetéseket már nem a testükre szerelt táblákon, hanem a homlokukon viselik.