2p

Új típusú szendvicsemberek tűntek fel New Yorkban. A Toyota kampányának alanyai a hirdetéseket már nem a testükre szerelt táblákon, hanem a homlokukon viselik.

Új típusú szendvicsemberek tűntek fel New Yorkban. A Toyota kampányának alanyai a hirdetéseket már nem a testükre szerelt táblákon, hanem a homlokukon viselik.

A gerillamarketingre specializálódott londoni ügynökség, a Cunning újszerű eszközökkel hívja fel a figyelmet ügyfelei termékeire. A cég közel negyven embernek, elsősorban egyetemi hallhatóknak az arcára helyezett el reklámfeliratokat a Toyota megbízásából. A 'cég arcainak' ezután az volt a feladata, hogy a Times Square környékén sétáljanak. Az esemény apropója az volt, hogy a New York Auto Show-n bemutatták a Toyota tC Coupe modelljét.

Ez volt az első alkalom, hogy emberi arcot használtak fel reklám célból. A lemosható tetoválásokat a san francisco-i Attik ügynökség fejlesztette ki először. A Toyota kérése az volt, hogy nem hagyományos, figyelemfelkeltő módszereket használjanak a kampány során, elsősorban a fiatal közönséget megcélozva. A New York-i akció során a három különböző felirat egyikét helyezték el az emberi hirdetőtáblák homlokán: vagy a brand neve, a Scion, vagy a modell ára - 16,465 dollár - vagy az autó neve szerepelt a célszemélyek homlokán. A Cunning más fiatalokat a Toyota modell nevével, illetve weboldala címével feliratozott pólóba öltöztetett. Az akció, melynek során a 11 dolláros órabérrel megfizetett fiatalok elözönlötték a Times Square környékét, délelőtt tíz órától délután egy óráig tartott.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!