A nagy felháborodást gerjesztő reklám az ITV1-en volt látható "Az X faktor" című sorozatot követően. Rögtön 70 tévénéző tiltakozását váltotta ki, mivel sok családban a gyermekekkel együtt a szülők is a képernyő előtt ültek. Többségük szerint nem helyénvaló ebben a műsorsávban sugározni ilyen jeleneteket tartalmazó reklámokat.
A szpotot - szintén a kora esti órákban - többek között az ITV2-őn, a UK History-n, a UKTV Documentary-n és a Hallmarkon is leadták. A kábelcsatornák nézői közül is többen jelezték panaszukat a túlságosan pikánsnak és sértőnek tartott hirdetés miatt a hatóságok felé. 19 panasztevő szerint egyenesen elfogathatatlan ilyen reklámok vetítése, bármely időpontban is tegyék azt.
Az ominózus szpotban különböző képsorokon szórakozó embereket mutatnak bárokban és kávéházakban, amint mindkét csuklójukon D&G karórát viselnek. A zárójelenetben látható két férfi egy kocsinak támaszkodva csókolja szájon egymást, miután az egyikük egyik óráját a másiknak adja, s hosszasan szemügyre veszi az autót.
A hatóságok, a kábeltévés reklámokat felügyelő centrum (The Broadcast Advertising Clearance Centre) és a brit reklámfelügyeleti szerv (Advertising Standard Authority) szerint valóban elfogathatatlan, hogy olyan időben adták le a hirdetést a tévécsatornák, amikor valószínűsíthetően gyerekek is láthatják azt.