2p

A brit hatóságok levetettek a műsorról egy Dolce & Gabbana tévészpotot. A panaszáradat azután idult el, hogy a családi műsorsávban két csókolózó meleg férfival igyekezett népszerűsíteni termékeit a D&G.

A nagy felháborodást gerjesztő reklám az ITV1-en volt látható "Az X faktor" című sorozatot követően. Rögtön 70 tévénéző tiltakozását váltotta ki, mivel sok családban a gyermekekkel együtt a szülők is a képernyő előtt ültek. Többségük szerint nem helyénvaló ebben a műsorsávban sugározni ilyen jeleneteket tartalmazó reklámokat.

A szpotot - szintén a kora esti órákban - többek között az ITV2-őn, a UK History-n, a UKTV Documentary-n és a Hallmarkon is leadták. A kábelcsatornák nézői közül is többen jelezték panaszukat a túlságosan pikánsnak és sértőnek tartott hirdetés miatt a hatóságok felé. 19 panasztevő szerint egyenesen elfogathatatlan ilyen reklámok vetítése, bármely időpontban is tegyék azt.

Az ominózus szpotban különböző képsorokon szórakozó embereket mutatnak bárokban és kávéházakban, amint mindkét csuklójukon D&G karórát viselnek. A zárójelenetben látható két férfi egy kocsinak támaszkodva csókolja szájon egymást, miután az egyikük egyik óráját a másiknak adja, s hosszasan szemügyre veszi az autót.

A hatóságok, a kábeltévés reklámokat felügyelő centrum (The Broadcast Advertising Clearance Centre) és a brit reklámfelügyeleti szerv (Advertising Standard Authority) szerint valóban elfogathatatlan, hogy olyan időben adták le a hirdetést a tévécsatornák, amikor valószínűsíthetően gyerekek is láthatják azt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!