1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Interactive Advertising Bureau tegnap nyilvánosságra hozott jelentése szerint húsz százalékkal emelkedtek a harmadik negyedév során az online marketing kiadások, ezzel 2001 óta a legmagasabb szintet érve el.

Az IAB által tegnap megjelentetett negyedéves Internet Ad Revenue riportból kiderül, hogy 1,75 milliárdos bevételt ért az online reklámozási üzletág, szemben az előző év harmadik negyedévére jellemző 1,45 milliárddal. A második negyedéves 1,66 milliárdos bevételhez képest 5 százalékos bevétel-növekedést könyveltek el az online marketing piac szereplői.

A jelentés az ágazatnak tizenöt legnagyobb szereplőjének eredményeire épül. A toplistát a PricewaterhouseCoopers állította össze. Az IAB és a PwC évente két alkalommal részletes bevételi kimutatást ad közre az online marketing piacról, összegezve a közbeeső negyedéveket. A harmadik és negyedik negyedévre vonatkozó adatokat közlő jelentés 2004 elején fog megjelenni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!