Az IAB által tegnap megjelentetett negyedéves Internet Ad Revenue riportból kiderül, hogy 1,75 milliárdos bevételt ért az online reklámozási üzletág, szemben az előző év harmadik negyedévére jellemző 1,45 milliárddal. A második negyedéves 1,66 milliárdos bevételhez képest 5 százalékos bevétel-növekedést könyveltek el az online marketing piac szereplői.
A jelentés az ágazatnak tizenöt legnagyobb szereplőjének eredményeire épül. A toplistát a PricewaterhouseCoopers állította össze. Az IAB és a PwC évente két alkalommal részletes bevételi kimutatást ad közre az online marketing piacról, összegezve a közbeeső negyedéveket. A harmadik és negyedik negyedévre vonatkozó adatokat közlő jelentés 2004 elején fog megjelenni.
Húsz százalékkal növekedett az online marketing piac
Az Interactive Advertising Bureau tegnap nyilvánosságra hozott jelentése szerint húsz százalékkal emelkedtek a harmadik negyedév során az online marketing kiadások, ezzel 2001 óta a legmagasabb szintet érve el.