2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy-egy termék sikerében jelentős szerepet játszik a kommunikációs cél meghatározása. Ezen cél két alappillére az imázsépítés és a promóció. Egy a napokban tartott konferencián ezekkel az eszközökkel ismerkedhetett a közönség.

Előadásában szinte csak a fogyasztási termékek piacáról hozott fel példákat. A szellemi termékek és szolgáltatások területén - a kultúrában, oktatásban, környezetvédelemben - vagy a társadalmi célú üzenetek kommunikációjában van esélye egy kampány megrendelőjének hogy profi ügynökségek tudását vegye igénybe? Volt ilyen jellegű megbízásuk mostanában?

Természetesen van esélye, és ez nem csak esély kérdése. Számos ügynökség a saját eszközeivel támogat közérdekű ügyeket: ingyenesen, vagy jelképes összegekért készíti el a reklámokat a non-profit alapon működő szervezetek számára. A Young & Rubicam például a Budapesti Fesztiválzenekar reklámanyagait készítette.

Előadása részletesen bemutatta a promóciós tevékenységek előnyeit, veszélyeit. A konferencia másik kulcsszava az imázs, az előadásokban mintha kisebb súllyal szerepelt volna. Véleménye szerint a társadalmi ügyek támogatása, a szponzoráció milyen szerepet játszik az imázs építésében külföldön és Magyarországon?

Sajnos ebben talán kicsit lemaradtunk, és kevésbé tudják a cégek a szponzorációs lehetőségeket kihasználni a márka arculatának formálására, illetve ezen irányú kommunikációra lehet, hogy az erőforrások szűkösek. Természetesen tisztelet a kivételnek.


Kádár Edit

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!