2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy-egy termék sikerében jelentős szerepet játszik a kommunikációs cél meghatározása. Ezen cél két alappillére az imázsépítés és a promóció. Egy a napokban tartott konferencián ezekkel az eszközökkel ismerkedhetett a közönség.

Előadásában szinte csak a fogyasztási termékek piacáról hozott fel példákat. A szellemi termékek és szolgáltatások területén - a kultúrában, oktatásban, környezetvédelemben - vagy a társadalmi célú üzenetek kommunikációjában van esélye egy kampány megrendelőjének hogy profi ügynökségek tudását vegye igénybe? Volt ilyen jellegű megbízásuk mostanában?

Természetesen van esélye, és ez nem csak esély kérdése. Számos ügynökség a saját eszközeivel támogat közérdekű ügyeket: ingyenesen, vagy jelképes összegekért készíti el a reklámokat a non-profit alapon működő szervezetek számára. A Young & Rubicam például a Budapesti Fesztiválzenekar reklámanyagait készítette.

Előadása részletesen bemutatta a promóciós tevékenységek előnyeit, veszélyeit. A konferencia másik kulcsszava az imázs, az előadásokban mintha kisebb súllyal szerepelt volna. Véleménye szerint a társadalmi ügyek támogatása, a szponzoráció milyen szerepet játszik az imázs építésében külföldön és Magyarországon?

Sajnos ebben talán kicsit lemaradtunk, és kevésbé tudják a cégek a szponzorációs lehetőségeket kihasználni a márka arculatának formálására, illetve ezen irányú kommunikációra lehet, hogy az erőforrások szűkösek. Természetesen tisztelet a kivételnek.


Kádár Edit

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!