1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Hyundai koreai autókonszern az első fél évben méri fel, Magyarországot választja-e új autógyára helyszínéül. Az egymilliárd eurósra tervezett Hyundai-beruházásról az év végéig döntenek – írja a Világgazdaság.

A Hyundai már 2001-ben megkezdte a vizsgálódást régiónkban, s elsőként azt a csődbe ment Daewoo Motor varsói FSO-gyárat szemelte ki, amelyért később a Rover is érdeklődött. A tervek szerint nem kizárólag összeszerelő üzemet tervez az autógyár, hanem igénybe venné a helyi beszállítókat is. A gyár tervezett évi kapacitása 300 ezer darab autó lenne. A lengyel helyszín kiesésével Csehország és Magyarország között dönthetnek a koreaiak.

Az országba nem kizárólag a Hyundai az egyetlen autógyár, amely betelepülhet, hiszen az MG Rover várhatóan napokon belül eláll a varsói Daewoo FSO autógyár megvételétől, és képviselője hétfőn Budapesten tájékozódott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!