2p

A harmadik generációs mobilszolgáltatásokat tekintve legnagyobb, 3 névre hallgató vállalat meglepő kampányt indított annak érdekben, hogy új ügyfeleket toborozanak. A cég svéd részlegénél ingyenes hívási és adatviteli szolgáltatást kínálnak az előfizetőknek.

A harmadik generációs mobilszolgáltatásokat tekintve legnagyobb, 3 névre hallgató vállalat meglepő kampányt indított annak érdekben, hogy új ügyfeleket toborozzanak. A cég svéd részlegénél ingyenes hívási és adatátviteli szolgáltatást kínálnak az előfizetőknek.

A hongkongi székhelyű Hutchinson Whampoa leányvállalata, a 3, ugyanis a sikeres brit és olasz debütáció után a skandináv országok piacait is szeretné meghódítani. A 3 tavaly lépett be a svéd piacra, ám ott meglehetősen gyenge eredményeket tudott felmutatni, hozzávetőleg 30 ezer előfizetőt szerzett a tavalyi évben. Ráadásul a GSM piacon legerősebb Telia ebben a hónapban indította UMTS szolgáltatását. Erre válaszul lépett fel a 3, amely 11 eurós előfizetési csomag esetén biztosít ingyenes telefonálási és adatátviteli szolgáltatást.

A Hutchison Whampoa mindenesetre bízik az UMTS rendszerek térnyerésében. Optimizmusát támasztja alá, hogy a 2003-as évben 3 millió új előfizetőt szereztek, ami már csak azért is figyelemre méltó, mivel a vállalat közelmúltban publikált adatai azt mutatják, hogy a 3G előfizetők majd kétszer annyit költenek mobilra, mint a hagyományos GSM előfizetők.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A Deutsche Telekom kivár, a 3 terjeszkedik
Fúziók és 3G - éledező távközlési szektor
Indul a francia harmadik generációs mobilszolgáltatás

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!