A harmadik generációs mobilszolgáltatásokat tekintve legnagyobb, 3 névre hallgató vállalat meglepő kampányt indított annak érdekben, hogy új ügyfeleket toborozzanak. A cég svéd részlegénél ingyenes hívási és adatátviteli szolgáltatást kínálnak az előfizetőknek.
A hongkongi székhelyű Hutchinson Whampoa leányvállalata, a 3, ugyanis a sikeres brit és olasz debütáció után a skandináv országok piacait is szeretné meghódítani. A 3 tavaly lépett be a svéd piacra, ám ott meglehetősen gyenge eredményeket tudott felmutatni, hozzávetőleg 30 ezer előfizetőt szerzett a tavalyi évben. Ráadásul a GSM piacon legerősebb Telia ebben a hónapban indította UMTS szolgáltatását. Erre válaszul lépett fel a 3, amely 11 eurós előfizetési csomag esetén biztosít ingyenes telefonálási és adatátviteli szolgáltatást.
A Hutchison Whampoa mindenesetre bízik az UMTS rendszerek térnyerésében. Optimizmusát támasztja alá, hogy a 2003-as évben 3 millió új előfizetőt szereztek, ami már csak azért is figyelemre méltó, mivel a vállalat közelmúltban publikált adatai azt mutatják, hogy a 3G előfizetők majd kétszer annyit költenek mobilra, mint a hagyományos GSM előfizetők.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A Deutsche Telekom kivár, a 3 terjeszkedik
Fúziók és 3G - éledező távközlési szektor
Indul a francia harmadik generációs mobilszolgáltatás
Ingyenes mobilhívást kínál a 3
A harmadik generációs mobilszolgáltatásokat tekintve legnagyobb, 3 névre hallgató vállalat meglepő kampányt indított annak érdekben, hogy új ügyfeleket toborozanak. A cég svéd részlegénél ingyenes hívási és adatviteli szolgáltatást kínálnak az előfizetőknek.