A harmadik generációs mobilszolgáltatásokat tekintve legnagyobb, 3 névre hallgató vállalat meglepő kampányt indított annak érdekben, hogy új ügyfeleket toborozzanak. A cég svéd részlegénél ingyenes hívási és adatátviteli szolgáltatást kínálnak az előfizetőknek.
 
 A hongkongi székhelyű Hutchinson Whampoa leányvállalata, a 3, ugyanis a sikeres brit és olasz debütáció után a skandináv országok piacait is szeretné meghódítani. A 3 tavaly lépett be a svéd piacra, ám ott meglehetősen gyenge eredményeket tudott felmutatni, hozzávetőleg 30 ezer előfizetőt szerzett a tavalyi évben. Ráadásul a GSM piacon legerősebb Telia ebben a hónapban indította UMTS szolgáltatását. Erre válaszul lépett fel a 3, amely 11 eurós előfizetési csomag esetén biztosít ingyenes telefonálási és adatátviteli szolgáltatást.
 
 A Hutchison Whampoa mindenesetre bízik az UMTS rendszerek térnyerésében. Optimizmusát támasztja alá, hogy a 2003-as évben 3 millió új előfizetőt szereztek, ami már csak azért is figyelemre méltó, mivel a vállalat közelmúltban publikált adatai azt mutatják, hogy a 3G előfizetők majd kétszer annyit költenek mobilra, mint a hagyományos GSM előfizetők.
 
 (Menedzsment Fórum)
 
 Kapcsolódó anyagok
 A Deutsche Telekom kivár, a 3 terjeszkedik
 Fúziók és 3G - éledező távközlési szektor
 Indul a francia harmadik generációs mobilszolgáltatás
 
Ingyenes mobilhívást kínál a 3
A harmadik generációs mobilszolgáltatásokat tekintve legnagyobb, 3 névre hallgató vállalat meglepő kampányt indított annak érdekben, hogy új ügyfeleket toborozanak. A cég svéd részlegénél ingyenes hívási és adatviteli szolgáltatást kínálnak az előfizetőknek.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                