A 2006 júliusában megnyitott 60 ezer férőhelyes aréna működésének középpontjában egy olyan - vendéglátó, szórakoztató és jegyértékesítő rendszerekből álló - hálózat áll, amely a beléptető kapuktól a VIP-páholyok videolejátszási funkciójáig mindent vezérel. Az új rendszer jóval fejlettebb és bonyolultabb mint a Highbury Stadion korábbi megoldása, ezért - a szolgáltatás minőségét befolyásoló hibák megakadályozása érdekében - üzemeltetésük proaktív felügyeletet igényel.
A Highbury 20 szervere helyett például az Emiratesben 60 szerver működik, a hálózatba kapcsolt elektronikus POS (EPOS) eszközök száma pedig a költözéssel 25-ről 500-ra nőtt. E rendszerek teljesítménye és megbízhatósága kulcsfontosságú az Arsenal üzleti működésének sikeréhez.
"Egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak, hogy a beléptető kapuk felmondják a szolgálatot meccsnapon, és mi ne tudjunk a problémáról előre, vagy legalább rögtön a hiba fellépése után" - magyarázza Paul Farmer, az Arsenal informatikai vezetője.
"Bár a fociban még mindig főleg az számít, ami a pályán történik, a modern környezetben csak sikeres üzleti működéssel lehet megteremteni a tartósan jó sporteredményekhez szükséges pénzügyi hátteret. Az üzleti sikerhez pedig támogató infrastruktúrát kell kiépíteni, amihez az informatika is hozzátartozik" - mutatott rá Adrian Ford, a klub gazdasági igazgatója.
Intelligens az Arsenal legújabb stadionja
Az Arsenal FC – mely legalább annyira globális üzleti vállalkozás, mint futballklub – a CA-t válaszotta az Emirates Stadion üzemeltetési szoftverének beszállítójaként.