1p

Interaktív mobilmarketing kampányt dolgozott ki a Domestos fiatal célcsoportja részére a Team Reklámügynökség és a Mobilpont Wireless Marketing.

A fiatalokat megcélzó akcióban ha a fogyasztó a beltéri plakátokon és freecardokon megjelenő sms számra elküldi a Domestos szót, kap egy kérdést a termékkel kapcsolatban. A játékra az indoor médiumok mellett célzott outbound sms kampány hívta fel a figyelmet, és közvetlenül erre is válaszolhattak a játékosok, írja a btl.hu.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!