1p

A Toyota vezetői úgy döntöttek, hogy megalkotása után 15 évvel a japán piacon is használják a Lexus elnevezést. Az autógyár brandje a szakemberek szerint mára az egyik legismertebb felsőkategóriás márkává vált.

Az eredetileg az amerikai vásárlók bizalmatlansága miatt megalkotott Lexus "hazájában" is hamarosan debütál - jelentette be a Toyota. A vállalat 180 autókereskedést szeretne a szigetországban létrehozni, és reményeik szerint 50-60 ezer darabot értékesítenek majd 2005-ben.

A marketinges szakemberek szerint - csakúgy, mint a világ más országaiban - Japánban is meg kell küzdeni az ismert presztízs-márkákkal, mint a Mercedes és a BMW, ám a nemzetközi sikerek segíthetnek ebben. A Toyota ugyanis az elmúlt 15 évben 2,4 millió Lexust értékesített világszerte, ami a hazai piacon is kellő referenciát jelenthet a vállalat vezetői szerint. Az elit kategóriába tartozó gépkocsi értékesítése az elmúlt időszakban nem csak Amerikában bővült dinamikusan, de az európai piacon is igen sikeres volt a Lexus.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Ugyanarra az egyetemre járnak a Toyota főnökök
Homlokra tetovált reklámok
A világot uraló menedzserek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!