Az eredetileg az amerikai vásárlók bizalmatlansága miatt megalkotott Lexus "hazájában" is hamarosan debütál - jelentette be a Toyota. A vállalat 180 autókereskedést szeretne a szigetországban létrehozni, és reményeik szerint 50-60 ezer darabot értékesítenek majd 2005-ben.
A marketinges szakemberek szerint - csakúgy, mint a világ más országaiban - Japánban is meg kell küzdeni az ismert presztízs-márkákkal, mint a Mercedes és a BMW, ám a nemzetközi sikerek segíthetnek ebben. A Toyota ugyanis az elmúlt 15 évben 2,4 millió Lexust értékesített világszerte, ami a hazai piacon is kellő referenciát jelenthet a vállalat vezetői szerint. Az elit kategóriába tartozó gépkocsi értékesítése az elmúlt időszakban nem csak Amerikában bővült dinamikusan, de az európai piacon is igen sikeres volt a Lexus.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Ugyanarra az egyetemre járnak a Toyota főnökök
Homlokra tetovált reklámok
A világot uraló menedzserek
Japánban is használni fogják a Lexus márkanevet
A Toyota vezetői úgy döntöttek, hogy megalkotása után 15 évvel a japán piacon is használják a Lexus elnevezést. Az autógyár brandje a szakemberek szerint mára az egyik legismertebb felsőkategóriás márkává vált.