Minden vállalkozó tisztában van azzal, hogy a weben történő megjelenés számára üzleti szempontból versenyelőnyt jelent. A C I Host kisvállalkozásokat vizsgáló elemzéséből az is kiderül, számszerűen mekkora ez a nyereség.
A C I Host 5000 kisvállalkozást kérdezett meg tapasztalatairól május 1. és július 31. között. A vizsgálat arra vonatkozott, milyen volt az egyes cégek üzletmenete a weboldal beindítása előtt, és hogy alakult partnereik száma és bevételük az internetes megjelenést követően.
Eszerint a válaszadók 99 százaléka szerzett új ügyfeleket honlapjának köszönhetően, míg a jövedelmezőség 81 százalékkal emelkedett. A válaszadók 60 százaléka úgy véli, a honlapnak köszönhetően versenypozíciójuk is javult, míg 51 százalékuk szerint ügyfélköre olyanokkal is bővült, akiket korábban nem is tekintett célcsoportnak. A válaszadó kisvállalkozások mindegyike legalább öt éve működött a megkérdezés időpontjában, és valamennyien a felmérést megelőző egy évben jelentek meg a weben.
Christopher Faulkner, a C I Host vezérigazgatója szerint a kutatás megerősíti, hogy nem megkerülhető ma már a webes megjelenés. Azok az amerikai vállalkozások, melyek 'klikkelhetővé' váltak, egy éven belül tapasztalták az eredményeik javulását.
(Menedzsment Fórum)
Javítja a cégek versenypozícióját a weboldal
Minden vállalkozó tisztában van azzal, hogy a weben történő megjelenés számára üzleti szempontból versenyelőnyt jelent. A C I Host kisvállalkozásokat vizsgáló elemzéséből az is kiderül, számszerűen mekkora ez a nyereség.