2p

A világ második legnagyobb sportszergyártója az Adidas jelentős változásokat tervez a marketing-szervezetében, annak érdekében, hogy az amerikai piacon megerősíthesse pozícióit.

A legnagyobb piacnak számító Egyesült Államokban hiába próbálkozik az Adidas, az elmúlt időszakban tovább növekedett a hátránya a piacvezető Nike-hoz képest. Ráadásul a tengerentúlon a Reebok is jobb pozíciókkal bír, mint a német vállalat.

A helyzetének javítását tűzte ki célul az Adidas a szervezet mostani átstruktúrálása során. A változások keretében a jövőben elhagyja a céget a vállalat új-média üzletágvezetője, Will Villota és a cég globális média-üzletágának feje, Richard Prenderville is új posztra fog kerülni.

A vállalat az átszervezéseket mindenképpen még a nyáron megrendezésre kerülő nagy sportesemények előtt akarta lebonyolítani. Így az Adidas vezetőinek reménye szerint kellőképpen fel tudnak készülni a labdarúgó EB-re és az olimpiára. A két esemény ugyanis meghatározó lehet a vállalat értékesítési számaiban, fejtette ki az Adidas szóvivője az Adage című szaklapnak.

(Mendzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Új főnök az Adidasnál
Fokozódó verseny a Nike és az Adidas között
Minden lehetséges - új kampány az Adidastól

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!