A legnagyobb piacnak számító Egyesült Államokban hiába próbálkozik az Adidas, az elmúlt időszakban tovább növekedett a hátránya a piacvezető Nike-hoz képest. Ráadásul a tengerentúlon a Reebok is jobb pozíciókkal bír, mint a német vállalat.
A helyzetének javítását tűzte ki célul az Adidas a szervezet mostani átstruktúrálása során. A változások keretében a jövőben elhagyja a céget a vállalat új-média üzletágvezetője, Will Villota és a cég globális média-üzletágának feje, Richard Prenderville is új posztra fog kerülni.
A vállalat az átszervezéseket mindenképpen még a nyáron megrendezésre kerülő nagy sportesemények előtt akarta lebonyolítani. Így az Adidas vezetőinek reménye szerint kellőképpen fel tudnak készülni a labdarúgó EB-re és az olimpiára. A két esemény ugyanis meghatározó lehet a vállalat értékesítési számaiban, fejtette ki az Adidas szóvivője az Adage című szaklapnak.
(Mendzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Új főnök az Adidasnál
Fokozódó verseny a Nike és az Adidas között
Minden lehetséges - új kampány az Adidastól
Jelentős átalakítás előtt az Adidas
A világ második legnagyobb sportszergyártója az Adidas jelentős változásokat tervez a marketing-szervezetében, annak érdekében, hogy az amerikai piacon megerősíthesse pozícióit.