1p

A WPP Group, a világ egyik legnagyobb reklámvállalata a korábbinál kedvezőbb tendenciákat jósol 2004-re a marketingszakmának.

Sir Martin Sorell, a WPP vezérigazgatója szerint befejezettnek tekinthető a recesszió az ágazatban, de a 2004-es év is tartogathat kellemetlen meglepetéseket. Az igazgató bejelentése szerint a WPP Group, melynek tagja többek között JW a Thomson, az Ogilvy & Mather, valamint a Young & Rubicam 2003-ban 473 milliós profitot könyvelhet el, ami az előző évhez képest 18 százalékos növekedést jelent.

2004-be a piac legkevesebb 3 százalékos bővülését jelzi előre a cég. 2005 azonban ismét nehézségeket fog tartogatni a reklámcégeknek, elsősorban az amerikai kormányzat növekvő deficitje miatt. Sir Martin elmondta: az amerikai államnak még sosem rúgtak ilyen nagyra az éves kiadásai, mint tavaly, kivéve 1967-et, a vietnámi háború évét.

A reklám- és PR-szakmában vezető WPP világszerte 1400 irodával, és mintegy 70 000 munkatárssal rendelkezik.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!