Sir Martin Sorell, a WPP vezérigazgatója szerint befejezettnek tekinthető a recesszió az ágazatban, de a 2004-es év is tartogathat kellemetlen meglepetéseket. Az igazgató bejelentése szerint a WPP Group, melynek tagja többek között JW a Thomson, az Ogilvy & Mather, valamint a Young & Rubicam 2003-ban 473 milliós profitot könyvelhet el, ami az előző évhez képest 18 százalékos növekedést jelent.
2004-be a piac legkevesebb 3 százalékos bővülését jelzi előre a cég. 2005 azonban ismét nehézségeket fog tartogatni a reklámcégeknek, elsősorban az amerikai kormányzat növekvő deficitje miatt. Sir Martin elmondta: az amerikai államnak még sosem rúgtak ilyen nagyra az éves kiadásai, mint tavaly, kivéve 1967-et, a vietnámi háború évét.
A reklám- és PR-szakmában vezető WPP világszerte 1400 irodával, és mintegy 70 000 munkatárssal rendelkezik.
(Menedzsment Fórum)
Jó év vár a reklámszakmára
A WPP Group, a világ egyik legnagyobb reklámvállalata a korábbinál kedvezőbb tendenciákat jósol 2004-re a marketingszakmának.