1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az EURO RSCG New Europe Budapest 2002-ben - a magyar reklám-ügynökségek között az egyik leggyorsabb növekedést mutatva - mintegy 35%-al növelte saját árbevételét.

A cég így az ATL megbízásokból több mint 400 millió Ft saját bevételt ért el, ami mintegy 5 milliárdos kommunikációs büdzsé kezelését jelzi. Az EURO 2002-ben is sikeres volt az új üzletek megszerzése terén. Helyi tenderen nyerte el a Skála Divatház márkaépítési és ATL kommunikációs projektjét, a British American Tobacco Hungary vállalati márkaépítési feladatát (a Human Telex-szel közösen) és egy OMV kampányt.

Nemzetközi szinten szerezte meg a céghálózat a Reckitt Benckiser megbízásainak többségét és a Podravka jövőbeli kommunikációját. Eközben a cég - 2001-hez hasonlóan - egyetlen érdemi árbevételt jelentő megbízót sem vesztett el.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!