A cég így az ATL megbízásokból több mint 400 millió Ft saját bevételt ért el, ami mintegy 5 milliárdos kommunikációs büdzsé kezelését jelzi. Az EURO 2002-ben is sikeres volt az új üzletek megszerzése terén. Helyi tenderen nyerte el a Skála Divatház márkaépítési és ATL kommunikációs projektjét, a British American Tobacco Hungary vállalati márkaépítési feladatát (a Human Telex-szel közösen) és egy OMV kampányt.
Nemzetközi szinten szerezte meg a céghálózat a Reckitt Benckiser megbízásainak többségét és a Podravka jövőbeli kommunikációját. Eközben a cég - 2001-hez hasonlóan - egyetlen érdemi árbevételt jelentő megbízót sem vesztett el.
Jó évet zárt az EURO RSCG
Az EURO RSCG New Europe Budapest 2002-ben - a magyar reklám-ügynökségek között az egyik leggyorsabb növekedést mutatva - mintegy 35%-al növelte saját árbevételét.