1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az EURO RSCG New Europe Budapest 2002-ben - a magyar reklám-ügynökségek között az egyik leggyorsabb növekedést mutatva - mintegy 35%-al növelte saját árbevételét.

A cég így az ATL megbízásokból több mint 400 millió Ft saját bevételt ért el, ami mintegy 5 milliárdos kommunikációs büdzsé kezelését jelzi. Az EURO 2002-ben is sikeres volt az új üzletek megszerzése terén. Helyi tenderen nyerte el a Skála Divatház márkaépítési és ATL kommunikációs projektjét, a British American Tobacco Hungary vállalati márkaépítési feladatát (a Human Telex-szel közösen) és egy OMV kampányt.

Nemzetközi szinten szerezte meg a céghálózat a Reckitt Benckiser megbízásainak többségét és a Podravka jövőbeli kommunikációját. Eközben a cég - 2001-hez hasonlóan - egyetlen érdemi árbevételt jelentő megbízót sem vesztett el.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!