1p

Az USA-beli napilapok többsége jelentős bevételt könyvelhet el a saját weboldalon futó reklámokból. Sok televíziós csatorna viszont nem képes nyereséget kihozni internetes oldalából.

A Borrell Associates vállalati tanácsadó cég aktuális tanulmánya szerint az amerikai napilapok 83 százaléka nyereségesen tudja üzemeltetni internetes portálját. Ha azonban a TV-állomásokat is bevonjuk a statisztikába, úgy az arány - újságokat és tévéket összesítve - 58 százalékra csökken, írja a német Horizont magazin.

Az újságok weboldalai átlagban 17,7 dollár plusz forgalmat hoznak a kiadónak példányszámonként, sőt a 200 ezer példányszám feletti újságoknál ez a mutató 27,1 dollárt tesz ki. Ezzel szemben a televíziós társaságok háztartásonként átlagosan csupán 0,28 dollár pluszbevételt képesek elérni internetes oldaluknak köszönhetően.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!