A Procter & Gamble kutatása azt mutatja, hogy kritikusan tekint a 25 év alatti fiatalabb korosztály a televíziós hirdetésekre. Ezért a multinacionális vállalat azt tervezi, csökkenti tévés reklámbüdzséjét, és helyette új kommunikációs csatornákon igyekszik elérni a fiatalabb fogyasztókat. Szemben az idősebb korosztállyal, amely vásárlási és egyéb döntései során meghatározónak tartotta a televíziót, a fiatalabb generáció már másfajta médiafogyasztó, és az internetes fórumok vagy a barátokkal való élő kommunikáció erőteljesebben befolyásolja a döntéseit.
(Menedzsment Fórum)
Jobban befolyásol a chat a tévéreklámnál
Egyre kevésbé befolyásolják a fiatalokat a televíziós reklámok, és egyre erősödik az olyan médiumok hatása, mint amilyenek az internetes beszélgetőcsatornák, a magazinok vagy a rádióműsorok, írja a The Guardian.