1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre kevésbé befolyásolják a fiatalokat a televíziós reklámok, és egyre erősödik az olyan médiumok hatása, mint amilyenek az internetes beszélgetőcsatornák, a magazinok vagy a rádióműsorok, írja a The Guardian.

A Procter & Gamble kutatása azt mutatja, hogy kritikusan tekint a 25 év alatti fiatalabb korosztály a televíziós hirdetésekre. Ezért a multinacionális vállalat azt tervezi, csökkenti tévés reklámbüdzséjét, és helyette új kommunikációs csatornákon igyekszik elérni a fiatalabb fogyasztókat. Szemben az idősebb korosztállyal, amely vásárlási és egyéb döntései során meghatározónak tartotta a televíziót, a fiatalabb generáció már másfajta médiafogyasztó, és az internetes fórumok vagy a barátokkal való élő kommunikáció erőteljesebben befolyásolja a döntéseit.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!