2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre inkább felértékelődnek az ügyfélszolgálati és a call-centeres posztok. Míg egy ügyfélszolgálati vezető tavalyi éves készpénzjövedelme a bruttó hatmilliót közelítette, az idén eléri a tízmilliót, írja a Világgazdaság.

A Hewitt Humán Tanácsadó Kft. 2005-ös kompenzációs adatbázisa szerint az ügyfélszolgálati, illetve a call-centerek menedzsereinek havi bruttó jövedelme (515-519 ezer) más szakterületeken dolgozókéval összehasonlítva csak kevéssel marad el. Az ügyfélszolgálati menedzserek megszervezik, felügyelik és ellenőrzik az irányításuk alá tartozó ügyfélszolgálati egység programjait, sőt biztosítják az ügyfelek elégedettségét, míg a call-center menedzsere megalkotja a működési folyamatokat az operátorok részére, és ellenőrzi a hatékonyságukat is.

Az üzleti folyamatokért felelős csoportvezetők havi bruttó 378 ezres jövedelmükkel hasonló fizetést visznek haza, mint a versenyszférában dolgozó piackutatók. A csoportvezetők felelősek a napi működésért és az általuk vezetett csapat teljesítményéért, ám beosztottjaik csak bruttó havi 158 ezret keresnek.

A call-centeres munkatársak és csoportvezetőik alapfizetése között alig van különbség, sőt a napi működésért és az operátorok teljesítményéért felelős főnökök alapbére alacsonyabb, mint a beosztottaké. Itt ugyanis a több mint hatszázezres mozgó bér motivál, s közel 3 millióra húzza fel a csoportvezetők éves teljes készpénzjövedelmét. A felelősségi és döntési jogkör függvényében változik a beosztottak jövedelme, ők bruttó 2,4-2,8 millió között keresnek egy év alatt. A jövedelmeket kedvezően befolyásolta, hogy az elmúlt három évben egyre több regionális szolgáltató központ települt hazánkba. 2002 és 2003 során mintegy 26 kezdte meg működését, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!