2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Több mint 14 százalékkal növelte eladásait a General Motors Kínában, ezen belül a Ford rekordértékesítést könyvelhetett el októberben - derült ki a cég friss jelentéséből.

A tendenciát piaci megfigyelők egyértelműen azzal magyarázzák, hogy a kínai-japán területi vita miatti feszültség következtében a fogyasztók nagy része - egyelőre legalábbis - elfordult a japán autóktól. Ezt támasztják alá a japán autógyárak statisztikái is.

A General Motors és kínai vegyesvállalatai a múlt hónapban csaknem 252 ezer darab autót adtak el, amivel az első 10 hónap értékesítése 2,3 millióra nőtt. Ez 10,5 százalékos bővülésnek felel meg éves összevetésben. A GM részesedése a harmadik negyedéven a kínai piacon 14,4 százalék volt.

A Shanghai GM, a cég legnagyobb kínai vegyesvállalata 13,8 százalékkal többet adott el az idén októberben, mint egy évvel korábban, 11 7611 darabot. A Wulinből, a GM Kínában legnépszerűbb márkájából szintén októberben 118 788 darab fogyott, míg a luxuskategóriás Cadillacből 19,5 százalékkal többet adtak el, mint egy évvel korábban, csaknem 2500 darabot. A Ford több mint 60 500 darabos eladásával ismét rekordot döntött, s októberben 48 százalékkal, míg az első tíz hónapban éves bázison 14 százalékkal javított eredményén.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!