Életmód-csatornaként üzemel majd a Vital Tv, amely a tervek szerint foglalkozik majd gasztronómiával és környezetvédelemmel, turizmussal, sporttal, egészségüggyel, wellness-szel és divattal is. Az adó műsorainak hatvan százalékát vásárolt programok alkotják, negyven százaléka pedig saját készítésű lesz. A szerkesztőgárda már felállt, a műsorvezetők között lesznek ismert arcok, de kipróbálnak fiatal, ígéretes tehetségeket is. Az adó nem az extrém, a luxus-, az ötcsillagos szállodák bemutatására törekszik, hanem az átlagember számára is elérhető belföldi és külföldi kirándulási, turisztikai lehetőségek ismertetése a cél - mondta a vezető.
Az MGM Channel filmcsatorna magyarul sugározza majd műsorait. Az adó várhatóan ősszel kerül be a UPC családi csomagjába - mondta Szűcs László, a UPC Magyarország sajtókapcsolati igazgatója. Az MGM Channel Magyarország mellett Csehországban és Szlovákiában is elindul idén. Az MGM a UPC Magyarország tulajdonosával, a Liberty Mediával közösen 50-50 százalékos részesedéssel vesz részt a vállalkozásban - írta a Világgazdaság.
A csatornaportfólió bővítése elengedhetetlenné teszi a 2,2 millió hazai háztartást elérő kábelszolgáltatók számára a digitális továbbítás bevezetését. A meglévő analóg szolgáltatással ugyanis már csak a meglévő adók kárára bővíthetők a csomagok. Az utóbbiban ráadásul számos magyar nyelvű új adó: az ugyancsak a Széles Gáborhoz tartozó Echo Tv, valamint a Deko Tv, a Sport Klub vagy éppen a Story Tv került a kínálatba.