Az U.S. Postal Service felmérése szerint az adatok azért lehetnek különösen fontosak a kiskereskedelmi vállalatok számára, mivel az internetes boltok indítása után a korábbi 77 százalékkal szemben ma már csak a cégek 55 százaléka küld katalógust, mivel úgy gondolják a kínálatuk a világhálón úgyis megtalálható. A több csatornás hirdetések hatékonyságát, illetve az ilyen vásárlási attitűd meglétét már több felmérés igazolta, a mostani is ezt támasztja alá.
A felmérés más figyelemre méltó megállapításokat is tett. Így az webes vásárlások 22 százalékát a katalógusok generálják, és az e-kereskedők bevételének 37 százaléka származik ebből a csatornából. A katalógusok címzettjei 16 százalékkal gyakrabban látogatják a kereskedők siteját, és 14 százalékkal töltenek több időt, a kínálatot böngészve.
A katalógust kapók többet költenek, és gyakrabban vásárolnak, mint az átlagos vevők. Az e-boltokban átlagosan 39 dollárt költenek mindazok, akiknek küldenek a vállalatok katalógust. Ezzel szemben az egy főre bontott online költés 18 dollárt tesz ki az USA-ban.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Ötvenmilliárdos forgalom az e-kereskedelemben
Rekord forgalmat várnak az e-kereskedelemben
Lendületet ad az e-kereskedelemnek a szélessávú kapcsolat
Katalógusokkal erősíthető az online kereskedelem
Egy most közzétett felmérés szerint a postán küldött katalógusokból az interneten keresztül előszeretettel rendelnek az amerikaiak.