1p

Az internetezők között végzett szavazáson ismét csak a Google bizonyult a legnépszerűbbnek. Az Interbrand listáján a 2002-es évben is a kereső végzett az élen.

A múlt év utolsó hónapjaiban leadott voksok alapján az Interbrand ismét a Googlenak adta a legnépszerűbb brand elismerést. A második helyen az Apple, míg a dobogó harmadik fokán a Mini végzett. A döntés az egy évvel korábbinál szorosabbnak bizonyult, mivel a szavazatok 16 százalékát kapó keresőt csupán egy százalékos lemaradással követte az Apple.

A globális márkák között az élmezőnyben végzett még a a Coca-Cola, a Samsung, az Ikea, a Nokia, a Nike, a Sony és a Starbucks.

Az egyes régiókban más-más sorrend alakult ki. Az USA-ban és Kanadában például az Apple, a Target és a Google volt az élen. Az európai és afrikai régió szavazatai azonban másképp alakultak. A listavezető Ikeát a brit Virgin légitársaság és a Nokia követi.

Ami a legnépszerűbb európai márkákat illeti, a voksolásban a Mini végzett az élen, mögötte a BMW és a Vodafone található, de érdekes módon a negyedik a Real Madrid lett. A spanyolokat az Absolut, a Diesel és a Puma brandje követte.

Kapcsolódó anyag
A Google lett az év márkája

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!