A múlt év utolsó hónapjaiban leadott voksok alapján az Interbrand ismét a Googlenak adta a legnépszerűbb brand elismerést. A második helyen az Apple, míg a dobogó harmadik fokán a Mini végzett. A döntés az egy évvel korábbinál szorosabbnak bizonyult, mivel a szavazatok 16 százalékát kapó keresőt csupán egy százalékos lemaradással követte az Apple.
A globális márkák között az élmezőnyben végzett még a a Coca-Cola, a Samsung, az Ikea, a Nokia, a Nike, a Sony és a Starbucks.
Az egyes régiókban más-más sorrend alakult ki. Az USA-ban és Kanadában például az Apple, a Target és a Google volt az élen. Az európai és afrikai régió szavazatai azonban másképp alakultak. A listavezető Ikeát a brit Virgin légitársaság és a Nokia követi.
Ami a legnépszerűbb európai márkákat illeti, a voksolásban a Mini végzett az élen, mögötte a BMW és a Vodafone található, de érdekes módon a negyedik a Real Madrid lett. A spanyolokat az Absolut, a Diesel és a Puma brandje követte.
Kapcsolódó anyag
A Google lett az év márkája
Kedvenc márkák: Google, Apple és Mini
Az internetezők között végzett szavazáson ismét csak a Google bizonyult a legnépszerűbbnek. Az Interbrand listáján a 2002-es évben is a kereső végzett az élen.