Áprilisban jelenik meg a világ nagyobb napilapjaiban és magazinjaiban az a fotó, amely a Louis Vuitton bőröndjeit, táskáit népszerűsíti a muzsikus. Keith Richards a hirdetésben egy szállodai szoba ágyán ülve gitározik, mellette az éjjeli szekrényen egy koponya, távolabb egy bőrönd, rajta kávéscsésze és könyv. A szöveg: "Vannak utazások, amelyeket nem lehet szavakkal kifejezni. New York, reggel három óra. Blues G-ben."
A fotót Annie Leibovitz készítette, aki már jó néhányszor lencsevégre kapta a Rolling Stones tagjait. Ez az első alkalom, hogy a "világ legszakadtabb gitárosa" kiruccan a közvetlen reklám világába. A Vuitton természetesen nem árulta el, hogy mennyit fizetett érte. Richards azért fogadta el ajánlatát, mert a bevétel egy része környezetvédelmi célokra megy. A The Climate Project kapja meg, amelynek élén a Nobel-békedíjas Al Gore áll.
"Ismerve a Stones pályáját, jó üzlet volt. Keith Richards valódi ikon, ihlet művészek ezrei számára" - nyilatkozta az El País című spanyol napilapnak cég kommunikációs igazgatója.
Leibovitz a Vuitton számára már fotózta Mihail Gorbacsovot is a berlini fal maradványa előtt 2006-ban. A volt szovjet vezető maga javasolta a helyszínt, mert szerette volna, hogy úgy emlékezzenek rá, mint a fal lebontásának egyik résztvevőjére. "Mi nem mertük volna kérni tőle" - mondták a Vuittonnál. A cég termékeit korábban reklámozta Catherine Deneuve, Steffi Graf és André Agassi is.