A Metro 2001-ben jelent meg az orosz piacon, és az illetékes arra számít, hogy idővel nagyságra az ötödik piacuk lesz az orosz. A Metro forgalmából jelenleg Kelet-Európa 15 százalékkal veszi ki részét.
Hans-Joachim Körber vezérigazgató azt is elmondta, hogy vállalat idei növekedési tervét tartani fogja, azaz az árfolyami hatások figyelembevételével számolt eladásokban "legalább" 6 százalékos növekedésre számít. Arra is számít, hogy hamarosan átveszi a kiskereskedelmi cégek világranglistáján a harmadik helyet a holland Ahold vállalattól, amely nehézségekkel küszködik. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Új üzleteket nyitna nálunk a Metro
Az okos bevásárlókocsi és a jövő áruháza
Keletre tekint a Metro üzletlánc
A német Metro kiskereskedelmi óriáscég vezérigazgatója közölte, hogy Media Markt nevű üzletláncukat Oroszországban szeretnék erősíteni.