Magyarország pozícióit gyengíti, hogy a bér és a járulékos költségek terén nagyon előnytelen helyzetben vagyunk az unióhoz újonnan csatlakozó országok között.
A vállalat új magyarországi vezetőjével a Napi Gazdaság készített interjút, amelyből a fentiek mellett az is kiderül, hogy a régióban tervezett szerszámgyár sorsáról sem született még meg a végleges döntés. Bár a jelöltek között Győr is szerepel, korántsem biztos a dunántúli helyszín.
Thomas Faustmann szerint ugyan a magyar bérek és a járulékos költségek viszonylag magasak, ám a személyi feltételek és az infrastruktúra is hasonló súlyú tényezők az Audi döntései során. A megfelelő szakembergárdát a vállalat az iskolákkal való szoros kooperációval tudja biztosítani, ennek érdekében a Dunántúl legjelentősebb szakmunkásképző intézetével, a Széchenyi István - és a Budapesti Műszaki Egyetemmel is jó kapcsolatot ápolnak - számolt be a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó anyagok
Vezetőváltás az Audi Hungáriánál
Növelné a termelést Győrben az Audi
Kérdéses az Audi TT-k jövőbeni magyarországi sorsa
Egyelőre csak annyi biztos, hogy 2006-ig Győrben készülnek az Audi TT modellek, az utódtípusok összeszerelésének helyszínéről pedig még nem született döntés.