1p

Egyelőre csak annyi biztos, hogy 2006-ig Győrben készülnek az Audi TT modellek, az utódtípusok összeszerelésének helyszínéről pedig még nem született döntés.

Magyarország pozícióit gyengíti, hogy a bér és a járulékos költségek terén nagyon előnytelen helyzetben vagyunk az unióhoz újonnan csatlakozó országok között.

A vállalat új magyarországi vezetőjével a Napi Gazdaság készített interjút, amelyből a fentiek mellett az is kiderül, hogy a régióban tervezett szerszámgyár sorsáról sem született még meg a végleges döntés. Bár a jelöltek között Győr is szerepel, korántsem biztos a dunántúli helyszín.

Thomas Faustmann szerint ugyan a magyar bérek és a járulékos költségek viszonylag magasak, ám a személyi feltételek és az infrastruktúra is hasonló súlyú tényezők az Audi döntései során. A megfelelő szakembergárdát a vállalat az iskolákkal való szoros kooperációval tudja biztosítani, ennek érdekében a Dunántúl legjelentősebb szakmunkásképző intézetével, a Széchenyi István - és a Budapesti Műszaki Egyetemmel is jó kapcsolatot ápolnak - számolt be a Napi Gazdaság.

Kapcsolódó anyagok
Vezetőváltás az Audi Hungáriánál
Növelné a termelést Győrben az Audi

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!