A többszavas kereséseket részesítik előnybe a felhasználók, áll a OneStat.com piackutató cég felmérésében. A vizsgálat megállapítása szerint két kulcsszót az emberek 33 százaléka használt. Három szóval a keresések 26 százalékában próbálkoztak a felhasználók. Egyetlen kulcsszó segítségével a keresések 19 százaléka zajlott, míg háromnál több szavas keresést az esetek 21 százalékában indítottak.
A felhasználók mindinkább specifikus keresései folytán a keresők felületein egyre több fizetett linket próbálnak elhelyezni. A Google, a Yahoo Overture szolgáltatása is olyan eszközökkel kísérletezik, melyek a hatékonyabb találati arányokat szolgálják. Erre példa, hogy a legnépszerűbb keresőnél a helyesírási hibák esetén is kiadja a találati listát.
Kapcsolódó anyagok
Az internetes láthatóságról, azaz mi a keresőmarketing?
A kereső mint marketingeszköz
Szponzorált keresés
Keresőmarketing: terjednek az összetett kulcsszavak
Az internetes keresők használata során egyre gyakrabban ütnek be több kulcsszót. Ez az erre specializálódott marketingszolgáltatások során is változásokat generálhat.