1p

Az internetes keresők használata során egyre gyakrabban ütnek be több kulcsszót. Ez az erre specializálódott marketingszolgáltatások során is változásokat generálhat.

A többszavas kereséseket részesítik előnybe a felhasználók, áll a OneStat.com piackutató cég felmérésében. A vizsgálat megállapítása szerint két kulcsszót az emberek 33 százaléka használt. Három szóval a keresések 26 százalékában próbálkoztak a felhasználók. Egyetlen kulcsszó segítségével a keresések 19 százaléka zajlott, míg háromnál több szavas keresést az esetek 21 százalékában indítottak.

A felhasználók mindinkább specifikus keresései folytán a keresők felületein egyre több fizetett linket próbálnak elhelyezni. A Google, a Yahoo Overture szolgáltatása is olyan eszközökkel kísérletezik, melyek a hatékonyabb találati arányokat szolgálják. Erre példa, hogy a legnépszerűbb keresőnél a helyesírási hibák esetén is kiadja a találati listát.

Kapcsolódó anyagok
Az internetes láthatóságról, azaz mi a keresőmarketing?
A kereső mint marketingeszköz
Szponzorált keresés

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!