A világ második legnagyobb sportszergyártója azt követeli, hogy a Ralph Lauren vonja ki a forgalomból azokat a zakókat, amelyek logójában két csík található, emellett álljon el az azt reklámozó hirdetésektől is. Az ugyanis azt a hamis érzetet keltheti a fogyasztókban, hogy a termék az Adidastól származik, számol be az AP hírügynökség.
A német vállalat már korábban is konfliktusba keveredett más cégekkel a csíkos márkajelzések miatt. Év elején például az amerikai US Polo Associationnak kellett megjelennie a bíróságon, mivel két csíkos logóval hozott forgalomba cipőket. Az elmúlt hónapban pedig az USA ifjúsági kosárlabda-ligáihoz kötődő Vision Sports Inc. nevű céget perelte be a konszern, miután az négy csíkkal ellátott lábbeliket dobott piacra.
(Menedzsment Fórum)
Két csík miatt perli konkurensét az Adidas
A német sportszergyártó konszern egy amerikai bíróságon panaszt emelt a Ralph Lauren nevű ruházati cég ellen. Az Adidas szerint ugyanis annak kétcsíkos logója túlságosan hasonlít a cég három csíkos márkajelzéséhez.