1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német sportszergyártó konszern egy amerikai bíróságon panaszt emelt a Ralph Lauren nevű ruházati cég ellen. Az Adidas szerint ugyanis annak kétcsíkos logója túlságosan hasonlít a cég három csíkos márkajelzéséhez.

A világ második legnagyobb sportszergyártója azt követeli, hogy a Ralph Lauren vonja ki a forgalomból azokat a zakókat, amelyek logójában két csík található, emellett álljon el az azt reklámozó hirdetésektől is. Az ugyanis azt a hamis érzetet keltheti a fogyasztókban, hogy a termék az Adidastól származik, számol be az AP hírügynökség.

A német vállalat már korábban is konfliktusba keveredett más cégekkel a csíkos márkajelzések miatt. Év elején például az amerikai US Polo Associationnak kellett megjelennie a bíróságon, mivel két csíkos logóval hozott forgalomba cipőket. Az elmúlt hónapban pedig az USA ifjúsági kosárlabda-ligáihoz kötődő Vision Sports Inc. nevű céget perelte be a konszern, miután az négy csíkkal ellátott lábbeliket dobott piacra.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!