1p

Számos panaszos bejelentés érkezett a brit Reklámfelügyelethez a Jaguar autógyártó cég ellen, mivel félreérthető tartalmú, anonim reklámlevelekkel bombázta a fogyasztókat.

A luxusautó gyártó konszern kéretlen levelében olyan fotót ígért, mely a 'tökéletes egyesülést' ábrázolja. Emellett ilyen szövegek szerepeltek a reklámlevelekben: 'Mindenkinek megvan a gyenge pontja. Téged mi vadít meg igazán?'

Mintegy egytucatnyian tiltakoztak az Advertising Standards Authority szervezetnél, mivel a homályos célzásokat úgy is lehetett érteni, mintha a címzettek titkos kapcsolatot tartanának fenn. Az ASA további 37 panaszt kapott, melyek a DM levél szexuális jellege miatt érkeztek. A leveleket még inkább félreérthetővé tette, hogy február 14-e szerepelt rajtuk, mint a feladás dátuma.

A rendhagyó kampány során megsértett címzetteket a Jaguar most virágot, csokoládét vagy italt tartalmazó küldeményekkel kártalanítja 'kiengesztelő akciója' során. A Valentin naphoz kapcsolódó DM küldeményekkel kapcsolatban úgy nyilatkozott a cég, egyszerűen tréfásnak szánták azokat.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!