A luxusautó gyártó konszern kéretlen levelében olyan fotót ígért, mely a 'tökéletes egyesülést' ábrázolja. Emellett ilyen szövegek szerepeltek a reklámlevelekben: 'Mindenkinek megvan a gyenge pontja. Téged mi vadít meg igazán?'
Mintegy egytucatnyian tiltakoztak az Advertising Standards Authority szervezetnél, mivel a homályos célzásokat úgy is lehetett érteni, mintha a címzettek titkos kapcsolatot tartanának fenn. Az ASA további 37 panaszt kapott, melyek a DM levél szexuális jellege miatt érkeztek. A leveleket még inkább félreérthetővé tette, hogy február 14-e szerepelt rajtuk, mint a feladás dátuma.
A rendhagyó kampány során megsértett címzetteket a Jaguar most virágot, csokoládét vagy italt tartalmazó küldeményekkel kártalanítja 'kiengesztelő akciója' során. A Valentin naphoz kapcsolódó DM küldeményekkel kapcsolatban úgy nyilatkozott a cég, egyszerűen tréfásnak szánták azokat.
(Menedzsment Fórum)
Kétértelmű leveleket küldözgetett a Jaguar
Számos panaszos bejelentés érkezett a brit Reklámfelügyelethez a Jaguar autógyártó cég ellen, mivel félreérthető tartalmú, anonim reklámlevelekkel bombázta a fogyasztókat.