Rod Eddington vezérigazgató nyilatkozata szerint valós problémát jelent a cégnek, hogy a cég alkalmazottai átlagosan 16,7 napot hiányoznak, ami a brit átlag kétszerese. A British Airways vezetője szerint a statisztikák 'rettenetesek', és mind a munkatársaknak, mind a légitársaság vezetésének megoldást kell találnia a problémára. Nem lehet egy-egy részleget megjelölni a cégnél, amire leginkább jellemző lenne ez a jelenség: a munkatársak összességére jellemző a magas hiányzási ráta.
A 626 ezer kiesett nap a cégnek 58,5 millió font plusz költséget jelent. Eddington szerint nyilvánvalóan szabadságot kell kivenniük a munkatársaknak, ha betegek, de a magas hiányzási arány nem írható az egészségügyi problémák javára. A vezérigazgató kiemelte, a fizetett szabadságot kihasználó alkalmazottak kollégáiknak is problémát okoznak, nem csak a cégvezetésnek, ha indokolatlanul távol maradnak.
(Menedzsment Fórum)
Kétszer többet lógnak az átlagnál a BA dolgozói
Éves szinten hatvan millió fontba kerülnek a British Airways-nek a hiányzásra hajlamos munkatársak.