1p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Melyek a kettős célú fogyasztói és vállalatközi marketing előnyei és hátrányi? A cikk bemutatja a legismertebb kettős célú marketingstratégiák jellemzőit és javaslatot tesz egy újm hatékony kettős célú marketingprogram tervezési módszerére.

Alkalmatlan belső szervezetek

A kettős célú marketinghez megfelelő szervezetre van szükség. A közfogyasztási és a vállalatközi kereskedelemre szervezett, elkülönített kereskedelmi szervezetek ugyan segíthetik egymást a piacok sajátosságainak megismerésében és megfelelő marketingstratégiák alakításában, de akadályozzák azt, hogy a mindkét piacra irányuló erőfeszítések kölcsönhatásai érvényesüljenek.

Folytatjuk

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!