1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Melyek a kettős célú fogyasztói és vállalatközi marketing előnyei és hátrányi? A cikk bemutatja a legismertebb kettős célú marketingstratégiák jellemzőit és javaslatot tesz egy újm hatékony kettős célú marketingprogram tervezési módszerére.

Alkalmatlan belső szervezetek

A kettős célú marketinghez megfelelő szervezetre van szükség. A közfogyasztási és a vállalatközi kereskedelemre szervezett, elkülönített kereskedelmi szervezetek ugyan segíthetik egymást a piacok sajátosságainak megismerésében és megfelelő marketingstratégiák alakításában, de akadályozzák azt, hogy a mindkét piacra irányuló erőfeszítések kölcsönhatásai érvényesüljenek.

Folytatjuk

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!