1p

A televíziós társaságok a legnagyobb vesztesei a szélessávú internet terjedésének, derül ki egy kutatásból, melyet a DM Europe ad közre.

A Strategy Analytics piackutató cég felmérésének eredményei szerint a televíziós adók nézők millióit veszíthetnek el a következő években. A 'Televíziós csatornák, vigyázat: A szélessávú szolgáltatók lopják a nézőiteket' című kutatás nyolcszáz szélessávú eléréssel rendelkező európai felhasználóra tévézési szokásaira terjedt ki. Az adatok szerint Európa nyugat felében a szélessávú internetezők 56 százaléka kevesebbet vagy akár sokkal kevesebbet nézi a tévét, mint korábban, mikor még nem volt internetes elérése.

A kutatás szerint az elektronikus média számára is van megoldás: az együttműködés az internetes szolgáltatókkal, az iTV szolgáltatásokra való koncentrálás, illetve a digitális videófelvevők nyújtotta lehetőségek kiaknázása.
A kutatás szerint egyébként a szélessávú internetezők a többi hagyományos médiára, az újságolvasásra, rádiózásra is kevesebb időt fordítanak. Ezek a média szereplők azonban tartalmukat gyakran felhelyezik a világhálóra, így kisebb mértékben veszítenek közönségükből.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!